techniki medytacji
Medytacja

7 prostych technik medytacji dla początkujących.

Medytacja wydaje się być bardziej popularna niż kiedykolwiek. To świetna wiadomość, ponieważ medytacja robi tak wiele dobrego dla ciała, umysłu i ducha. Może pomóc w zmniejszeniu stresu w organizmie. Pomaga umysłowi  w osiągnięciu uczucie spokoju i mniej przywiązanego do wyników pracy. Podnosi ducha i sprawia, że czujemy się związani ze światem.

Wpływ muzykoterapii
Medytacja

Wpływ muzykoterapii na umysł i ciało

negatywne
Bez kategorii

Jak uniknąć wrażliwości na negatywne emocje?

wzmocnienie mózgu
Ajurweda

Naturalne wzmocnienie mózgu. 4 ajurwedyjskie toniki.

Wzmocnienie mózgu jest bardzo ważne. Dlaczego? W dzisiejszych czasach w zgiełku codziennego zwiększającego się stresu psychicznego, napięcia i konkurencji, coraz trudniej nam radzić sobie z presją każdego dnia. Ajurwedyjski tonik dla…

Bulletproof - alternatywna kawa ajurwedyjska
Ajurweda

Lepsza ajurwedyjska alternatywa dla kawy Bulletproof

joga nidra
Joga

Joga nidra leczy i zmienia zachowanie

Oddech, czyli dostarczenie energii
Medytacja

Techniki oddechu, czyli jak dostarczyć więcej energii.

Metoda kontroli oddechu (pranayama) działa zbawieńczo dla Twojego organizmu. Warto wykonywać ćwiczenia oddychania ze względu na to, że działa oczyszczająco na kanały układu nerwowego co może spowodować zmniejszenie stresu czy też niwelowania…

ból pleców
Joga

3 bardzo łatwe pozycje jogi na ból kręgosłupa.

Bezsenność, zmora doczesności
Ajurweda

Bezsenność, przyczyna stresu. Jak ją unicestwić w domowych warunkach?

Savasana
Joga

Savasana. Jakie korzyści niesie jej praktyka po jodze?

Savasana wydaje się być prosta a wręcz banalna, w sumie to nic specjalnego. Tylko leżenie i nic nie robienie. Jeśli tak myślisz to jesteś w dużym błędzie! Savasana, czyli tzw….

typu ciała
Joga

Jak dobierać pozycje jogi dla swojego typu ciała.

naczyń miedzianych
Ajurweda

Powody picia wody z naczyń miedzianych